Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán společnosti
Kratochvíla, Jakub ; Šalena, Radek (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou analýzu a návrh tvorby marketingového plánu společnosti OMAP Finanční skupina, a. s. se zaměřením na marketingovou komunikaci společnosti. Návrh dílčích marketingových aktivit pro druhou polovinu roku 2021 a rok 2022 stojí na teoretických podkladech zmíněných v první kapitole práce, dále na souhrnné marketingové analýze podložené dotazníkovým šetřením.
Rozvoj obchodních aktivit cestovní kanceláře PUX TRAVEL
Bureš, Pavel ; Kameník, Karel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh rozvoje obchodních aktivit cestovní kanceláře Pux Travel. Práce popisuje a hodnotí současnou situaci cestovní kanceláře, analyzuje obecné, oborové i vnitřní prostředí firmy a výsledky shrnuje ve SWOT analýze. Na základě této analýzy jsou v návrhové části práce vypracovány návrhy pro rozvoj obchodních aktivit, jejichž realizace by podniku měla přinést zvýšení jeho konkurenceschopnosti na trhu.
Prevence a zvládání pracovních konfliktů
Kaňová, Lucie ; Špičák, Martin (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vznikem pracovních konfliktů a jejich řešením. V první části je vyjádřena problematika z teoretického hlediska s použitím odborné literatury. V následující části je daná problematika analyzována na vybrané společnosti Voestalpine PROFILFORM, s. r. o. V poslední části se objevuje cekové hodnocení analýzy daného problému a návrh na jeho řešení.
Využívání organizačních struktur a ICT v potravinářském průmyslu
Slavíková, Jana ; Šupina, Tomáš (oponent) ; Tichý, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce bude zaměřena na organizační struktury a využívání informačních technologií ve středních a velkých podnicích podnikající v potravinářském průmyslu v České republice. Bude se orientovat na zjištění užívaných organizačních struktur, navrhnutí optimální struktury, na zjištění druhů užívaných informačních systémů a volba informačních prostředků vhodných i pro jiné společnosti.
Metodika business analýzy při zavádění informačních systémů v telekomunikačních podnicích
Neničková, Hana ; Čapek, Jan (oponent) ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Molnár, Zdeněk (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tématem disertační práce je sestavení metodiky business analýzy při zavádění informačních systémů v telekomunikačních podnicích v České republice. Tato metodika je sestavena prostřednictvím kvalitativního výzkumu – zakotvené teorie, s doplněním kvantitativním výzkumem a sekundárním výzkumem složeným z rešerší dostupné literatury. Při tvorbě metodiky jsem vycházela ze současných potřeb telekomunikačních podniků, které jsou charakteristické vysokou závislostí na informačních systémech, flexibilitou, konkurencí a neustálým zkracováním období platnosti podnikové strategie. Business analýza v těchto podnicích vychází především ze strategických cílů a její náplní je sestavit a analyzovat tzv. business požadavky, které by se měly promítnout v novém (inovovaném) informačním systému a zároveň transformují strategické cíle do konkrétních požadavků na fungování informačního systému. Tento systém by po jeho zavedení měl napomoci strategické cíle naplnit. Disertační práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické práci se zaměřuji zejména na vymezení pojmů, obecných metodik provádění business analýzy a jejich souvislostí s procesním a projektovým řízením používaným při zavádění informačních systémů v telekomunikacích. Zároveň se zabývám identifikací a vysvětlením použitých výzkumných metod. Druhá, praktická část je věnována primárnímu výzkumu. Pro získání údajů pro tento výzkum byly provedeny rozhovory s 18 respondenty z telekomunikačního oboru a jejich výroky byly podrobeny kvantitativnímu a kvalitativnímu zkoumání. Získané údaje byly konceptualizovány, kategorizovány a následně kódovány do výsledné metodiky. Práce rovněž obsahuje návrh využití metodiky v teorii, praxi i výuce.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy se zaměřením na investování
Lorenc, Jan ; Vytopilová, Renata (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na hodnocení výkonnosti společnosti pomocí vybraných ukazatelů finanční analýzy. V první části je představena společnost ANA-AQUALINE, s.r.o. v období let 2007-2009. V druhé části je vysvětlena finanční analýza z teoretického hlediska a v další části je implementována do praxe. V poslední části je popsán návrh investice, která by měla pomoci zlepšit ekonomickou a finanční situaci podniku.
Sponzoring jako prostředek efektivní komunikace
Bábíková, Kristýna ; Pokorný, Karel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sponzorskými aktivitami společnosti Škoda Auto, a.s., které jsou využívány jako jeden z prostředků marketingové komunikace. Hlavním pilířem záměru zefektivnění komunikace je návrh nové strategie využití nástroje sponzoringu, která jej integruje do komplexního komunikačního mixu a prostřednictvím multiplikačního efektu maximalizuje účinek komunikace při současné snaze o naplnění marketingových a komunikačních cílů společnosti.
Podnikatelský plán
Červinka, Petr ; Hanušová, Helena (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení drobné společnosti a jejího úspěšného podnikání. Firma má charakter personální agentury. Předmětem podnikání této společnosti bude uspokojení poptávky po zaměstnancích se speciálními znalostmi a dovednostmi, kteří chybí v zahraničních firmách v dané oblasti. Společnost bude mít sídlo v Brně s pobočkou v Norsku. Teoretická část této práce obsahuje zásadní informace spojené s problematikou agenturního zaměstnávání, které jsou nezbytné pro úspěšné založení personální agentury. Praktická část této práce analyzuje podmínky a prostředí, sloužící k vytvoření záměru i samotné realizaci personální agentury, a zajištění jejího následného úspěchu.
Marketingový plán společnosti
Kratochvíla, Jakub ; Šalena, Radek (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou analýzu a návrh tvorby marketingového plánu společnosti OMAP Finanční skupina, a. s. se zaměřením na marketingovou komunikaci společnosti. Návrh dílčích marketingových aktivit pro druhou polovinu roku 2021 a rok 2022 stojí na teoretických podkladech zmíněných v první kapitole práce, dále na souhrnné marketingové analýze podložené dotazníkovým šetřením.
Využívání organizačních struktur a ICT v potravinářském průmyslu
Slavíková, Jana ; Šupina, Tomáš (oponent) ; Tichý, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce bude zaměřena na organizační struktury a využívání informačních technologií ve středních a velkých podnicích podnikající v potravinářském průmyslu v České republice. Bude se orientovat na zjištění užívaných organizačních struktur, navrhnutí optimální struktury, na zjištění druhů užívaných informačních systémů a volba informačních prostředků vhodných i pro jiné společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.